Snart lov!

 Ja, alltså de här med att blogga är inte riktigt min grej. 
Men här kommer ett litet inlägg! Har iaf haft fullt upp på den senaste tiden. 
Har haft sjukt mycket plugg och när jag inte behövt plugga så har jag hittat på massa annat. 
Men just nu är de väldigt lugnt och skönt! 
Hade tre prov förra veckan och får hoppas att de gick bra! 
Två av den kändes iaf helt okej men de tredje hoppas jag bara att jag får godkänt på!
Så just nu har jag absolut inget plugg så kommer nog bli lite fler inlägg då. hihi
Annars har jag haft en mysigt och lugn helg. 
I fredags så blev de bio med min pojke, så breaking dawn part 2, kanske lite sent men ville tvunget se den på bio eftersom jag sett den andra på bio hihi. Var även uppe och hälsa på min mamma ett litet tag när vi väntade på bussen hem eftersom de var så kallt ut. Men de slutade med att vi missade bussen hem, så mamma fick skjutsa oss hem istället hihi, mycket snällt! 
Sedan sov vi hemma hos mig och igår morse så var farmor här och de blev massa julgodis bak med henne! Mycket mysigt fast att kanske inte allt julgodis blev så lyckat, då vår knäck inte stelna och blev som typ mjuk kolor haha. Sedan igår kväll så blev de teater med familjen i helsingborg och sedan god middag hemma. Sedan efter de så var klockan redan tio så då tog jag de bara lugnt och kollade "my best friends girl" med mina syskon, men var nog väldigt trött eftersom jag lyckades somna i soffan.. 
Jaja idag har jag bara tagit de lugnt, slagit in nästan alla julklappar har bara nån kvar nu. Sedan skrivit en packlista till Norge och även börjat packat en del. Och just nu så har jag precis ätit och snart så kommer mormor och morfar och Anders hit och de blir lite mini "jul" eftersom vi är i Norge sedan över julen så firar lite med dem nu. Sedan ska jag vidare hem till Mange och spenderara resten av kvällen hos honom. 
Hoppas ni får en trevlig tredje advent! 
Puss Gagga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0