Onsdag!

Hejsan, igår började jag inte skolan förens vid halv två så tog en mycket lång och skön sovmorgon. Efter de så tog jag en varm dusch och gjorde min första balsamtvätt i håret igen.. Sedan pluggade jag en massa körkortsteori och efter de vid ett tiden så drog jag mig till skolan, gjorde ett prov och sen efter de fick vi sluta. Hade kommunikations prov och tror de gick helt okej, hoppas i alla fall. Efter skolan så vänta jag på Martha tills hon sluta och sen stack vi hem till henne vi åt, kollade julkalendern då jag har missat den lite och sedan tog vi de bara lugnt tills på kvällen då vi stack till körskolan och hade nån timmes teori. Sedan cyklade jag sakta på de hala underlaget hem. Senare på kvällen stack jag hem till Mange och sov sedan där.
Imorse när jag skulle cykla hem så var de jätte halt och kallt, så våga knappt cykla :o
Sedan har de varit skolan som vanligt idag och har hela dagen trott att de varit torsdag men tydligen inte.. Slutade vid tre då jag fick gå hem eftersom jag inte våga cykla imorse då de var så halt hihi (fegis!). När jag väl kom hem så har jag mest suttit med huvudet i min matte bok och pluggat en massa andragrads ekvationer.. Sedan har jag bara tagit de lugnt och tagit en varm skön dusch, fixat min naglar och ätit middag med hela familjen då mamma kom hit ett litet tag och nu ska jag nog snart krypa ner i min säng och kolla pretty little liars! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0