6 December!

Kom nästan precis hem från skolan, hade lång dag idag. Men började dagen med en sovmorgon i alla fall men gick ändå upp ganska tidigt kollade julkalendern och käkade frukost och sen plugga jag även lite engelska då vi snart har prov... usch verkligen inte mitt starka ämne.
Sedan hade vi samhälle där vi kollade på nån dokumentär, därefter en kort matte lektion och sedan lunch och idrott då vi spelade lacross och fotboll fick tillochmed in ett mål "stolt" hihi. Sedan efter de hade vi en lång matte lektion. Sedan sluta vi och jag möte upp Mange och vi hade sällskap hem och nu sitter jag här hemma och ska snart vidare till min fina vän Felicia. 
Puss Gagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0