19 December

Hallå, bara en liten dag till kvar i skolan imorgon som består av lekar med alla samhällena i aulan efter de så är de jullov! Härligt! Den veckan har verkligen min hjärna lagt av känns de som så ett lov låter väldigt bra!
Annars så i måndags så var de skolan till två sedan stack jag hem och plugga lite körkorts teori och sedan åkte jag med pappa och Andrea till väla och sedan även hem en liten snabb runda till farmor och farfar, sedan kvällen så blev de bara tvmys. Och igår så blev de skolan till två ungefär slapp sista lektion då vår lärare inte var där och vi skulle bara jobba på våra grupparbeten, men vår grupp är nästan helt klara så vi fick sluta ganska tidigt!
Och sedan efter skolan och så plugga jag lite körkorts teori igen och fyllde i alla frågor och sedan lite senare så var jag på min sista teori lektion!
Efter nån timmes teori så cykla jag hem igen och åt lite varm soppa och packa mina grejer och sedan cyklade jag hem till Mange och möss med honom hela kvällen. Hade sovmorgon idag så klockan ringde inte förens nio, mycket skönt! Sedan hade vi en timmes retorik och jag kom igång lite på min essä om bloggar iaf! Efter de slutade vi eftersom resten av dagens lektioner var inställda hihi. Så jag, albu och Jonna stack hem till Jonna och bara chillade och kolla massa klipp på datan sedan bakade vi även en fin kladdkaka och även Emelie och Ellen kom dit senare och fika med oss. En trevlig lite eftermiddag!
Annars just nu har jag precis ätit lite och tar bara de lugnt! Ska nog även träffa bästis snart hihi :)
Puss Gagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0