Breaking dawn

Hallå, kom på att jag inte bloggat sedan i fredags. Men i lördags var jag på bio med min fina vän Emelie. Breaking dawn blev de, super bra verkligen värd att se! Jag har redan läst böckerna så vet vad som händer. Men filmerna är ändå super, annars brukar ju de ofta vara att böckerna är bättre. Men twilight filmerna är minst lika bra som film som bok :d Annars i helgen har jag bara tagit de lugnt med min älskling :* Just nu sitter jag här och kom hem för en liten stund sen, satt kvar på skolan med Ronja och Albu och ja de blev lite plugg iaf. Annars denna veckan så har vi fått reda på några prov som inte gått super bra.. Så de gjorde ju en lite mindre glad :/ Men nu ska jag iaf gå och plugga lite matte så att de går bra på de provet iaf. Sedan får vi se vad de händer för skoj. Puss!

Kommentarer
Postat av: ....

känns det inte pinsamt att din pojkvän raggar på andra brudar på badoo?

2012-05-09 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0