What The Hell

Hej
Förra inlägget är gjort av Felicia, som ni kanske såg.
Hon tycker jag ska bli lite bättre på att blogga.
Så får väl försöka att bli de nu.
Iaf skolan idag var ganska chill. Hade håla på första lektionen.
Sedan hade vi två lektioner och fick sedan håla på sista med :)
Så slutade vid halv ett idag!
Men nu iallafall kom jag precis ut ur duschen.
Och ska snart gå och äta lite och slita upp ett HM paket som ligger på mitt golv :D
Love paket, hoppas där är något kul i bara.
Sedan måste jag även plugga lite, prov imorgon i kärnfysik :s
Kan ingenting så kvällen kommer väl att få bestå av att plugga...


Har ingen bild att lägga upp, så får bli en låt istället.
Denna låten spelades flitigt förra månaden:
Lite kul att Avrils riktiga mamma är med i hennes video också.
De är den första blonda damen som håller en röd sko när avril går in i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0