Mina foto har äntligen kommit!

hejhej
har inte hunnit blogga så mkt i veckan har haft prov och lite annat så har ej hunnit :/
Men annars igår så gick vi länge sedan var jag nere i byn en sväng och Felicia var också med
jag fixade bla kort till mitt id-kort :)
Men blir aldrig bra på såna kort :@ (den som tar foto kan väl säga nåt om håret ligger helt fel :o)
Sedan så skulle vi vidare och fixa gymkort :d men så kommer vi ner så var de Stängt :/
Sedan stack vi vidare hem till mig och fixa lite till vår gympa uppgift
Och idag så sluta vi fyra :/
Sedan hängde jag med Martha hem.
Och där gjorde vi varmamackor och kollade lite på Oth :d
Har blivit helt in love i de haha :s
Sedan så har jag dansat Street var de idag :d
Mycket kul men kommer ju att ha träningsvärk i armarna imorron haha xd
Sedan nu kom jag typ precis hem och har kollat på idol
Och min kort som jag har beställt har äntligen kommit :d
Så får sätta upp dom nån dag när jag har tid haha :D
Får bli ett bild löst inlägg menmen...
Puss Gagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0