Ängeholm

Hejhej
Idag var de skolan till 14
Sedan så tog jag och min kompis Felicia bussen till Ängeholm direkt efter.
Skolan idag:
-Musik
-Matte
-No
LUNCH
-So
I Ängeholm har vi mest gått runt på stan och shoppat lite.
Blev inte så mycket men kollade i lite affärer iaf.
Sedan åt vi kina mat.
Jag tog friterade räkor med ris Mums :)
Sedan såg vi på Bio "I rymden finns inga känslor"
Kanske bra eller sådär om jag får tycka.
Trodde att den skulle va roligare :/
Sedan tog vi bussen hem och har gått runt lite i Klippan också :)
Hade med kamran idag så blev lite bilder haha :)
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto] k o l l a b l o g g e n

Jag mår också bra ! :D



Fin blogg !

2010-09-04 @ 20:47:16
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Herregud!! tänkte felicia ta självmord eller XD hon e galen om någon!!!

2010-09-05 @ 16:03:31
URL: http://www.amandacornelia.devote.se
Postat av: Felicia

hahahaha, amanda xd nä jag skulle bara kolla lite på utsikten.^^

2010-09-06 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0