A new week

hejhej
NU är de måndag igen.
Och skola då förstås :/ aw gillar inte att gå upp på morronen.
Jag kommer inte upp vill bara ligga kvar och sova vidare :d
Jaja igår så sov jag ganska länge sedan var jag ute lite och var och handlade lite :)
Sedan fixa jag med mina foton :d Som sitter fint uppsatta på min vägg nu.
Ska sätta upp dom sista imorgon bara.
Annars idag så var de skolan. Fick håla sista lektionen.
På bilden så stack hem en liten stund. Sedan när Celine och Felicia sluta så
ringde dom mig och jag stack till Felicia där dom var.
Jag och Felicia gjorde klart vårt ledarskap till gympan.
Och sedan gick vi hem till mig och åt äpplen och snackade med lite folk :)
Sedan så stack dom hem vid halv sju tiden.
Och jag kollade lite på tvn och fixa lite med mina foton.
Och sedan har jag varit och dansat blev showdans idag :)
Och nu har jag precis kommit hem och ska nog hoppa i sängen nu för annars somnar jag här haha xd
Mina foto :)
Dagens outfit:


Skor jag köpte i lördags kommer nog köra med dom kort ett tag för känns lite tidigt att börja med så höga stövlar nu. :)


Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, har du "skrivit ut" alla bilderna från malta???? :D

har funderat på det länge, så ska göra det någon dag <3

2010-09-29 @ 22:13:44
URL: http://johaannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0