Väla

Hejhej
Fredag igår blev de skolan :)
Fick reda på So proven i ekonomi gissa vad jag fick?!
Mvg ;) bara ett fel xd och sedan fick jag reda på att jag fick mvg på matten med ;d
Trodde jag inte men glad blev jag haha :)
Sedan efter skolan tog jag och Martha bussen till väla.
Och shoppade lite :D
Jag köpte en stor vit stickad tröja nu till vinter och ett par örhängen.
Sedan så tog vi stads bussen hem och skulle med tåget.
Så trodde vi att inte bussen skulle hinna fram innan tåget skulle gå
så vi hoppar av nån station innan och springer till Knutan xd
Men hur kan man tro att man är snabbare än en buss haha
Vi springer som galningar för att hinna med tåget för vi missa de gången innan xd
Men bussen kör såklart om oss haha men vi hinner som tur med tåget :D
Haha sedan sov jag hos Martha på kvällen och vi kolla film m.m
Sedan nu har jag precis kommit hem.
Och sitter här och ska snart cykla ner till byn och fixa en sak sedan vidare till dansen
och dansen :D
Puss Gagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0