Grattis!!!

hejhej
Har inte bloggat så mycket på lovet.
Men här kommer ett litet inlägg :)
Har iaf varit skönt med lov. Men mitt kunde tyvärr blivit lite bättre.
Men igår så var jag hos tändläkaren och laga ett hål :s
Men tog utan bedövning för svimmar typ av de.
För om man ska ha bedövning kommer dom med en stor spruta och ska trycka in den i min mun :o
Jaja tog iaf utan de men gjorde inte så ont faktiskt.
Sedan blev de bowling med lite folk. Trevligt ;d
Vann jag? :o
Klart.......not. På min bana kom jag typ sist (a)
Sedan blev de filmmys och godis på kvällen (:
Och idag blev jag väckt redan typ halv nio.
För skulle väcka Basse som fyller år idag.
Grattis till honom 12 år idag! <3
Jag hade bakat typ "världens" största chockladboll till honom haha.
Han blev glad iaf och orkade inte äns halv xd
Puss Gagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0