Me+shoppa=sant x)

Hejhej
Hann tyvärr inte blogga igår för var typ iväg hela dagen xD.
När jag hade vaknat så var de bara in i duschen och göra vid sig och senare cykla jag och träffa Felicia.
Och vi tog bussen till väla :D (Vi missa inte bussen hehe som vi annars är ganska bra på hehe)
Sedan på väla så shoppa vi!
Och sedan när vi skulle ta bussen hem så kom bussen aldrig :@ satt där och vänta i typ en timme :/ xD
Så mamma vi fick komma och hämta oss istället så kom hem lite senare än tänkt xD
Sedan när jag kom hem så städa jag mitt rum hehe där var ganska stökigt haha
Och idag har de varit skolan.
Kr-bara prata typ
Svenska-läser
Spanska-kollar på film
Eng-fick reda på betygen :S
Kör-som jag och min kompis Amanda har gått med i och ska sjunga på skolavslutningen hehe :S
LUNCH
Gympa-spela badminton
Sedan efter skolan så hängde jag med Felicia hem till henne och sedan så var vi där ett tag och sedan
sprang vi hem till Amanda och sedan sprang vi en runda med Amanda också :D
Så vi har tränat lite idag hihi
Sedan sprang jag och Felicia till gröningen och stretcha och gjorde situps (stavning :S)
Man måste ju fixa sig lite till sommaren nu hehe :)
Och nu har jag precis duschat och smaka en bit av min syrras snodas/moccarutor eller vad de heter de var iallafall goda Mums! :D
Kommer kanske några bilder senare från väla när jag hittat min mobil sladd hehe
Bild på de jag shoppat!

Kommentarer
Postat av: Josse

ja,precis :)

2010-05-31 @ 21:32:05
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0