Längtar

Har inte hunnit blogga på hela helgen för har haft fult upp för vi har haft dansföreställning! :D
Mycket roligt har de varit. I fredags var de genrep så vi körde igenom allt en gång. Sedan på
lördagen hade vi två shower ;D och jag gjorde ju bort mig mest på den första på lördag bara
för dom jag kände var och kolla då ;D xD
Sedan den 2showen på lördagen gick bättre och var inte lika nervös hehe (:
Sedan efter de blev de ekebo med Amanda och Maria! ;D Mycket roligt hade vi!
Sedan på söndag var de show igen :D Så har tyvärr inte hunnit blogga :/
Kommer kanske in några bilder från showerna senare!
Idag har de varit skolan som vanligt måndag igen. Och vi fick reda på att vi ska orientera
imorgon istället för de inte blev nåt sist :S jaja man får väl hoppas att de inte regnar i morron hehe
Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska göra lite nudlar! Mums och sedan träna på eng provet :/
Senare ikväll blir de till Malmö med Johanna. På info-möte inför språkresan i sommar! :D LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0