Konfa

Hann tyvärr inte blogga igår för var borta typ hela dagen.
Gick upp redan vid halvnio tiden för skulle på Johannas Konfirmation (:
Martha kom och hämta mig här hemme vis halv tio sedan vidare till kyrkan.
Sedan kolla vi på Johannas konfa. Dom var mkt duktiga!
Efter var de hem till Johanna.
Hon fick många fina presenter och av mig fick hon örhänge o berlock.
Och de blev god mat xD
Sedan kom jag hem vid halv nio tiden och då blev att grilla och efter de
blev de mys med en film de blev Avatar! Och den var faktiskt ganska bra ;D
Nu har jag precis vaknat och får se vad som händer idag.
Blir väl att plugga lite har prov på tisdag :S
Lite bilder från Jojos konfa
Där var ett huvud ivägen :O:O xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0