Klantig....

Ja jag är lite klantig ibland haha xd
Men iallafall idag när jag var på vår studsmatta och hoppa lite så kom min syrra och visa en sak som hon kunde göra i kanten av studsmattan så visa hon de.
Och jag bara
-Men de klara väl jag med, lite stödigt xD
Och sedan när jag gör de så halkar jag på strumpan och ramlar ner för studsimattan och slår huvudet i en stolpe xD

Och sedan skulle jag kasta iväg en boll så kom den rätt så högt och sedan ner på marken och träffar en liten unge rakt i huvudet så hon börjar gråta :/
Och jag bara "eeh förlåt" och ungen springer till sin mamma /vad ska man göra? xD

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

jaa verkligen :D

2010-05-31 @ 21:38:34
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0