Helgen

Har inte hunnit blogga i helgen för har haft fult upp! hehe Men här kommer vad jag har hittat på iallafall hihi :D
Fredag: Valborg ju! :D Efter skolan cykla jag och min kompis Amanda hem till mig och åt lite titta lite på tv och fixa till oss för kvällen hihi. Sedan tog vi tåget till hbg och jag Amanda och två kompisar till gick på ett tivoli där och vi hade mycket kul hihi (och vi kanske skämde ut oss lite haha xD)  menmen kul hade vi xD och hände många roliga saker på vägen till en som vi skulle äta oss (:
Lördag: Blev de upp tidigt och iväg på en utflygt med släkt. Men var ganska trött från dagen innan (a)
Söndag: Blev upp tidigt då också och fixa sig till dansuppvisning på Konserthuset i Helsingborg. Var mycket roligt och gick faktiskt ganska bra! hihi Hoppas jag xD
BILDER FRÅN VALBORG!
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0