Fredag=Fredagsmyss

HejHej
Nu är de Fredag och de är dags för fredags myss! (:
Idag var de skolan som vanligt. Sedan efter skolan så cykla jag och Martha hit.
Hon testa min klänning och lånade den. Sedan låna hon nån tröja till Moa också hehe.
Bara för jag har snygga kläder haha xD
Sedan åt vi lite kolla lite på tv och hon lärde mig en dans till uppvisningen nästa helg :S (ute i tid ju)
När Martha stuckit hem så möte jag upp Felicia. Och vi var ute och gick lite överallt och fota mm. Hade kul iallafall
hehe ;D Sedan stack vi too my place och gjorde lite allt möjligt och åt kladdkaka Mumsfilibaba!
Felicia stack precis hem nu. Så jag ska väl krypa ner i sängen och sova lite för ska ju upp tidigt i morron :/


Liten bild på mig och Felicia från idag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0