FörlåtFölåt...

Hehe har varit lite dålig på att uppdatera denna veckan :/
Men har inte haft tid.
Men annars denna veckan så i tisdags så var jag med Felicia och kommer inte ihåg vad vi gjorde xD
Och i Onsdags så efter skolan så åkte jag Felicia o Amanda med bussen till Ängelholm.
I Ängeholm så var vi i lite affärer och shoppa lite var och åt pizza och sedan var vi på ett gymnasium där (:
Mycket roligt hade vi xD
Sedan i torsdags så gick vi till fyra i skolan och sedan kom min farmor o farfar hit på kvällen m.m.
Och sedan igår så efter skolan hängde jag med Felicia hem och vi åt lite satt vid datan spela kort,
tog foto och massa annat och sedan när vi vänta på att kamra skulle bli färdig laddat och vi skulle gå ut så börja de spö regna och åska och sedan kändes de som de kom en blixt precis utanför fönstret :S läskigt xD
Sedan idag så vakna jag vi halv tio tiden åt frukost duscha och gjorde vid mej och sedan körde vi och hämta min syster och sedan vidare till familia.
Och där shoppa vi lite.
Jag hade engtligen tänkt köpa skor men de blev de inte xD
Blev en bikini och en söt "tunika" till skolavslutningen :D
Längtar inte så långt kvar nu! :):)
Jaja nu ska jag käka lite melon och sedan ut :D
Kommer bilder på vad jag shoppat senare!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ska du hitta på något speciellt idag då? :)

2010-05-31 @ 16:43:29
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: Josse

åh, vad skönt :)

jag har inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt :)

2010-05-31 @ 19:53:13
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: elin kärlek♥

Skulle också behöva köpa en bikini :)

2010-05-31 @ 20:06:44
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0