Vattenkrig

hejhej
Idag har de  varit fint väder! Toppen (:
Dagen började med att jag stressade mig igenom hela min morron :/ hehe
Sedan hade vi hk och då städade vi i köken (märks att de början närma sig sommar)
Sedan hade vi SO-läser om andra världskriget
Sedan lunch
Och sedan hade vi matte- gjorde prov gick ganska bra!
Efter de så blev de träna till skolavslutningen :D
Efter skolan hängde Amanda med mig hem för vi ville hitta på nåt kul nu när vi inte har några läxor eller så :D
Så vi stack hem till mig hoppa lite studsmatta
Och cykla rundor lite xD
Och gick till storan och köpte glass (lite onyttig menmen xd gör fler situps ikväll istället)
Sedan chatta vi med lite folk på datan
Och sedan blev de vatten krig xD Mycket roligt!
Och vi bestämde att inte skvätta i håret men de blev de ändå så nu är mitt hår helt lokigt :/
Men vi hade kul iallafall :D <3
Hade ingen bild från vattenkriget idag så får bli en från föra xd :D
Så här lokigt blev mitt hår nu var alldeles rakt innan xD
Kanske inte syns jätte bra på bilden menmen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0