Summer

Hejhej
Och förlåt för lite dålig uppdatering dessa dagarna.
Men i måndags så var jag med Johanna. Och vi spela lite kort var ute m.m.
Sedan på kvällen så kom Laila hit och jag min syrra och Laila
Satte upp tältet vi skulle sova i xd. Och sedan kom Johanna igen.
Och vi åt rabarber och spela kort snacka m.m.
Sedan på morron så vaknar man av regnet :S (hör sjukt mkt i tält)
Sedan vid tolv tiden stack Johanna hem.
Och jag o min syrra tog tåget till Åstorp där vi skulle klippa oss.
Blev ganska nyd med mmitt hår iallafall.
Känns lite fräschare nu.
Och sedan stack vi hem till en vi känner och var där ett tag.
Och sedan i onsdags så hjälpte jag min syrra med hennes rum.
Och sedan så jobbade jag lite (MoneyMoneyxd)
Och nu är de torsdag och idag har jag också jobbat lite hehe (:
Och har precis käkat nudlar och snart ska jag ut och träffa Amanda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0