Sommarlov!

Hejhej
Nu är de äntligen sommarlov :D
Men vädret är ju inte riktigt sommarlov :/
I fredags så  var de iallafall skolavslutning (: (kommer kanske nån bild från de senare)
Och så var de student. Var nere och kolla på studenterna med Johanna o Maria.
Sedan på kväll var jag på mina kusiners student.
Sedan i lördags så sov jag ganska länge (man kan ju sova ut nu på lovet haha)
Sedan på kväll så åkte jag och Maria till Emmy. Och där sov vi i natt.
Vi var ute cykla lite i vedby bla fast de var ganska kallt.
Så vi körde hem till Emmy istället.
Och sedan kolla vi lite på Saw och House of Wax m.m. xd
Och nu är jag hemma och Johanna kommer snart hit (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0