NY

Hejhej
Idag har de varit att vara på skånesdjurpark med klassen.
Jätte kul ju xd. De regna ju hela dagen :/ Så jag och Amanda och nån annan gick ovh satte oss i ett hus xd
Så regna de iallafall inte på oss :D
Så vi slutade lite tidigare idag var typ hemma halv två (: ¨
Och min syrra var hemma när jag kom hem så hörde hon inte när jag kom (:
Så jag sprang i trappan och skulle skräma dom lite så dom stängde in sig på ett rum med telefonen. :S
För dom trodde de var nån annan xd och då börja jag bara garva så märkte dom att de var jag haha xD
Jaja nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och äta min risifruti (stavning) och kolla på en film.
Blir nog "Girls just wanna have fun" älskar den repliken stämmer in på ganska mkt :D
Sedan blir de nog väla en stund och shoppa lite :D
Jag har ny header vad tycks om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0