Närmar sig...

Hejhej
Bloggade tyvärr inte igår :/ men annars igår var de skolan som vanligt.
Och de var den sista vanliga skoldagen :)
Vi fick reda på våra betyg i gympa blev inte riktigt nyd :/
Jaja efter skolan så hängde jag med Felicia hem (:
Och vi kollade på en film "step on" mkt bra faktiskt tyckte jag!
Och sedan spelade vi lite spel och lite annat.
Sedan stack jag hem och då skulle vi fira mamma.
Efter som hon fyllde år så de kom lite gäster hit!
Hon fick en handuk och utflykten till Malmö av mej iallafall hoppas hon belv nyd? (:
Idag har de skolan först. Och då hade vi två lektioner och då kolla vi på nån film :S
Och sedan städa vi skåpen och efter de fick vi fika och vi fick sluta 12.20 istället för 14.00
:D Tummen upp på de :D
Sedan efter skolan så stack jag Celine och Felicia till storan (: Och handla lite.
Sedan hem till Felicia.
Hos Felicia så ringde vi till lite folk och omegla lite och sedan var vi lite off och trötta xd
Sedan vid 4 stack celine iväg.
Och jag och Felicia lyssna lite på mucik och spela kort och messa xd
Sedan hjälpte jag henne lite att laga mat eller hjälpte o hjälpte jag kanske inte hjälpte henne så mkt xd <3
Jaja nu ska jag gå o göra lite sallad och sedan blir de äta och sedan ska jag och handla och träna :D
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0