My week

TjenaTjena
Har inte hunnit blogga så mycket i veckan heller.
Men här kommer lite kort vad jag haft för mig (:
Måndag: Jobba hela dagen blev att ränsa ogräs hela dagen xd (But moneymoney)
Tisdag: Idag allså xd man blir helt vilsen på dagarna nu när man är ledig.
Jaja idag så vakna jag vid tio tiden och åt frukost och gjorde vid mej.
Sedan kom Amanda hit och vi cykla vidare till Åby marknad.
Träffade lite folk också (:
Där vi gick rätt länge i de fina vädret :D Börja känns som sommar nu!
Köpte inte så mycket typ bara nån lott av Johanna haha (vann ett par flipflop xd)
Imorgon blir de väla med Johanna shoppa lite till Malta :D
Bara några dagar kvar nu åker på lörda natt :D <3
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: johaanna

JAAAA! :D

vi får shoppaloss imorgon... xd



nu tycker jag vi kan hoppa över resten av dagarna som är kvar ;p <33

2010-06-22 @ 23:15:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0