Malmö

hejhej
Igår så blev de vattenkrig i vedby och sedan efter de stack jag och Felicia hem till mig en snabbis och sedan vidare hem till henne där vi såg på film. Sedan stack jag hem vid tolv tiden.
Så de blev ganska lugn fredags kväll ändå! (:
Idag blev de upp tidigt :/ Var ganska trött xd
Sedan åkte vi till Malmö och har varit där typ hela dagen.
Och firat min mamma.
I malmö så var vid vi havet och sedan i parken och åt lite och sedan har de varit
sommarväder hela dagen så har varit ute i det och käkat glass!
Men mycket lyckad dag iallafall.
Nu har jag precis varit ute och gått en runda med Felicia.
Och blir nog att träffa henne igen och dra ner till parken en runda senare!
Kommer nån bild från Malmö senare:
Bild på mig just nu smaskar på en jordgubbe! Mums!
Helt osminkad och och ofixad men bjuder väl på den bilden (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0