Sunday

Hejhej
Idag är de sunday utan sun :/
Men idag så iallafall så kom Amanda hit och vi spela lite spel kolla lite på datan.
Och snacka om allt som hänt haha. (4veckor är rätt länge xd)
Mycket kul att träffa henne igen haha :)
Sedan när Amanda stuckit hem. Så hängde jag med till Melby.
Där vi lämna min syskon. Och åt lite där.
Sedan åkte jag hem igen och på vägen hyrde vi en film och köpte lite godis.
Mums haha. Så de blev godis och film när jag kom hem.
Så ungefär så har min söndag varit hoppas er varit bra!
Kanske inte de roligaste inlägget men ett inlägg i varje fall haha (:
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: älskar dig med<3

2010-07-25 @ 23:17:25
URL: http://www.amandacornelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0