Summer

Hejhej
Idag vakna jag redan 8.00!!!!
Av min granne som ska köra med sin jäkla motorsåg igen. :@
Så gick upp kunde inte somna igen :/
Sedan vi halv tio tiden kom min farmor och farfar hit.
Och vi körde till Vasasjön med min syskon också.
Så gick vi runt den och sedan hade vi lite picnik. Mums!
Mycket trevligt!
Sedan skulle min bror köra med sin lilla båt i sjön. Och de gick kanske inte lika bra :/ xd
Sedan körde vi hem igen.
Och jag bada lite i poolen och sola och bara chilla lite hemma haha. (har varit så trött sen jag kom hem)
Doppa mig faktiskt 3 gånger i poolen. :D haha
Sedan var jag hemma hos Felicia en liten stund. Och ska hem till henne ikväll igen och kolla film tror jag de blir.
Årka inte göra nåt annat fast båda var trött så de passa ju bra med liten filmkväll haha :D
Jaja nu ska jag gå och hoppa in i duschen.
Puss Gagga <3

Kommentarer
Postat av: hanna

gulle! jag vaknade också av att min granne höll på att slipa sin trappa eller något ;s, och jag håller med att man är trött hela tiden nu när man har kommit hem :) puss

2010-07-20 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0