kanelbullar

Hejhej
Idag har jag bara chillat. Vakna vid tio tiden.
Och de var ganska fint väder så åt lite frukost. Sedan på med bikinin.
Och tog med mig musik och en tidning och la mig i en solstol vid poolen.
Mycket skönt! Badade och solade och lyssnade lite på musik hela förmiddagen.
Sedan framåt 2 så kom de moln så gick in.
Så bestämde jag mig för att baka kanelbullar.
Kom på att jag var sugen på de härom dagen xd
Så stack till storan och handla och sedan baka jag kanelbullar haha
Resultatet blev ganska bra och goda men degen var lite läskigt jätte glibig fick jag den :S
Jaja dom blev goda i allafall :D
Nu kom jag precis ut ur duschen.
Och såg att senare är de ju supersize vs superskinny så blir nog att kolla på de.
Resultatet av mina kanelbullar! <3

Puss Gagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0