Hemma

Hejhej
Nu är jag hemma efter 3 helt underbara veckor på Malta-Gozo!
Helt obeskrivligt har de varit. Saknar redan alla där ifrån.
Men ändå skönt att vara hemme. Fast hade kunnat åka till backa nästa vecka igen haha.
Kom hem i lördags kväll vid 8 tiden.
Och fick ett fint välkommande när jag kom hem till Familjen.
Och åt god mat. Hade beställt grillat med stor sallad och de fick jag! Mums.
Har saknat maten lite när man arit där haha. :D
Sedan på söndagen/igår sov jag ganska länge men blev väckt av en motorsåg redan 10.30 och jag hade kunnat sova mycket längre haha. Sedan backa jag upp lite och var helt död hela dagen var jätte trött fatta inte varför, men hade inte soit nåt dagen innan typ så kan ju bro på de xd.
Sedan lite senare igår så kom Martha hit :D Hade inte träffat henne på 5 veckor så de var kul att träffa henne.
Fick en jätte gullig present av henne också! hihi
Sedan idag så vakna jag redan vi 9 tiden. Gick upp käka lite frukost duschat m.m.
Sedan så baka jag upp allt de sista så hela resväskan är tom nu men mitt skrivbord är fullt xd
Jaja nu ska jag gå och äta riktig "svensk" mat haha har inte ätit de på 3 veckor xd
Så ska gå och steka köttbullar nu Mums! haha
Och sedan ska jag och träffa felicia också! Har inte träffat henne på 3 veckor :/ så ska bli skönt att träffa henne igen <3
I'm home :)                                                           Köpte maltesikt godis som blev en succe hemma! haha
Nu är väskan helt tom! Och skrivbordet är fullt xd
Fick den av en kompis igår så söt! <3

P.S bilder från Malta kommer senare!
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: acutestory-cornelia

HEJ! kolla in mina nya bilder på bloggen http://acutestory.blogg.se och komentera. puss :D

2010-07-19 @ 13:58:32
URL: http://acutestory.blogg.se/
Postat av: Bella

Gud vad underbart det låter. hur var det där då? :D

2010-07-19 @ 15:07:17
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Gud vad underbart det låter. hur var det där då? :D

2010-07-19 @ 15:07:18
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0