miss my hair!

Hej!
Tänkte börja blogga nu igen. Har haft en paus nu ett tag.
Men iaf nu sitter jag här med ett huvud som känns som de ska sprängas när som helst :s
Så ikväll orkar jag nog inte göra så mycket och imorgon blir de upp tidigt.
Och veckan har varit bra inte alls mycket läxor eller så :D
Och i måndags så var de bio med klassen och tisdag så var jag på nån instruktion med felicia på gymmet.
Sedan onsdags så åkte jag med martha till perstorp och var på nån gymnasium kväll xd
Sedan i tors så var jag sjuk har varit lite dålig hela veckan men i tors orka jag verkligen inte gå upp ur sängen (a)
Men igår så blev de skolan för vi hade genrep till lucian som är på måndag. Och efter de så var jag och kolla på min syster som gick lucia och åt korv haha :)
Sedan åkte jag och felicia vidare till Martha där vi träffa lite folk och hade snöbolls krig.
Och idag så vakna jag inte förens 13.10 :o haha
Sedan gick jag upp och åt lite och duscha och fixa till mig lite.
Och åkte till familia och trodde min huvudverk skulle släppa men nej xd
Blev en tröja som jag varit på jakt efter länge iaf :D
Och nu sitter jag här :)
En gammal bild men saknar mitt långa hår mitt håt känns så kort nu när jag har klippt mig ;/


Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: martha

jaaaa,börja blogga igen ! :) <3

2010-12-11 @ 21:50:51
URL: http://marthajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0