Award



Tackar madde för detta award :)
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv och sedan ge awarden till 7 andra bloggare


1. Jag älskar verkligen dans och har gjort de sedan jag började dansa.
2. Mina vänner betyder mycket.
3. Jag hatar daggmaskar.
4. Jag har åkt skidor varje år sedan jag var 4.
5. Jag har varit i ungefär 15 olika länder under mina 15 år.
6. Jag tycker om att vara utomlands.
7. Jag älskar sommarlov & sommar.
Jag ger awards till : Martha Emmy Celine Amanda Felicia Maria Manda

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Kommentarer
Postat av: Celine's Blogg

hej gagga!:)



sv; tacksåmkt, ska lägga upp den senare ihih^^

2010-08-17 @ 23:25:02
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0