Shopping

Hejhej
Hann inte blogga igår eller i söndags.
Men i söndags så stack Martha hem vid två tiden.
Så då stack jag vidare till Felicia och var hela dagen där xd.
Sedan igår så gick jag upp ganska tidigt.
Och åkte till Kosta med min familj.
Där shoppade vi haha.
Blev inte så mycket för min del :/ men lite.
Var ute efter ett par jeans men prova typ 100 stycken men inga passa
eller så var dom inte snygga haha :( jaja
Blev en hoodie Iaf :)
Och en bok :D

Och några örhängen


Ja de var de jag shoppade haha :)
Sedan idag så vakna jag vid halv tolv tiden och sedan har jag varit med Felicia.
Och vi har mest chillat.
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: madde

hallå :) du har fått en award i min blogg! :D klicka in här och läs mer : http://mmadelenesvaleklevv.blogg.se/2010/august/utkast-aug-17-2010.html

2010-08-17 @ 17:57:09
URL: http://mmadelenesvaleklevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0