Over

Nu är de sista dagen på sommarlovet :/
Och i morron börjar skolan igen
Detta sommarlovet har gått otroligt snabbt.
Fast de har varit de bästa sommarlovet ever! ;D
Har gjort så mycket och träffat många nu underbara människor (:
Annars idag har jag sovit länge.
Sedan tog jag en lång dusch och har gjort en inpackning i håret :D
Sedan stack jag till Felicia.
Och kom precis hem där ifrån.
Vi har tittat på klipp på datan, skrattat, spelat spel,
ute och gått, fotat, kom inte ner från ett "jätte högt träd xd".
Ja de är väl de jag har gjort idag haha.
Och nu ska jag gå och äta lite ;)
Puss Gagga

Kommentarer
Postat av: madde

Hej, jag är en av finalisterna i Malins bloggtävling.

Skulle vara jättegulligt om du kunde rösta på mig, nummer 10 är jag :)

lämna även en kommentar sen så länkar jag dig i bloggen!

Kram!

rösta här: http://mkarlstrom.blogg.se/2010/august/veckans-finalister.html#comment

2010-08-23 @ 19:48:02
URL: http://mmadelenesvaleklevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0