nu börjar de igen

Hejhej
Orkade inte blogga igår kväll.
Men annars igår så städade jag lite och bakade med min syrra haha.
Bakade hallongrottor kola-kakor o kokostoppar haha blev ganska mkt xd
Sedan gjorde vi hemma gjord ansiktsmask ;D
Annars idag var de upp tidigt igen och gå till skolan...
Och nu börjar allt på allvar igen ;/
Alla läxor och allt börjar falla in....
Men slutade iaf redan 11.50 ;D
För fick håla på elevens val och de gillas haha
Sedan fick vi reda på att vårt schema hade ändrats så går inte längre länge på fredagar! :D:D
Sedan efter skolan så så stack jag o några kompisar ner till badet och skulle kolla en sak.
Men de var stängt ;(
Sedan stack jag och Martha o Felicia hem till mig.
Och nu har dom precis stuckit hem så nu sitter jag här
och ska snart gå och plugga lite matte ;/
Bild från i lördags.

Puss Gagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0