Paj

Några bilder på våra pajer (kanske inte så bra bilder är helt oredigerade menmen)
Nu ikväll har jag bakat äppelpaj med min syster (: Vi stack först i storköpet och köpte ingedigenser och sedan baka vi paj till helgen. Dom blev ganska bra får jag hoppas! hehe
Ser bra ut iallafall sedan får man ju se hur dom smackar xD
Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan gå och lägga mig och kanske läsa lite i min Så länge vi båda andas <3. De är ju valborg i morron så då måste man väl vara lite pigg! ;D

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hej, det var ett tag sen du skrev till mig och jag har inte orkat svara på kommentarer alls, men nu har jag nog fått tillbaka blogglusten så jag hoppas du kikar in igen ;) mm pajen ser riktigt god ut!

2010-04-30 @ 10:57:55
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Josse

okej : )

2010-04-30 @ 17:25:35
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0