HejHej=)

Hejsan nu är jag hemma med Celine. Vi just nu gör lite läxa
men vi har ätit och tittat lite på en film. Vi tittade på "can´t buy me love"
Den är faktiskt ganska bra :D Se den!!
Ja sedan innan idag har man varit i skolan
Hade PROV :S hehe gillar inte de de var SO
Gick väl sådär ganska svåra frågor och man skulle skriva långa svar
och motivera och sånt är inte jag så bra på de thihi
Schema för denna dag
                                -Matte-prov på Tors 

                                -NO-tråk

                                 SO-Prov

                                 LUNCH

                                 SO-grupparbete jobbar med Felicia 
                                
                                 LK-städa

                                 MA-till provet

Sedan senare idag ska jag dansa och Celine ska  på utvecklingsamtal
(hoppas går bra för henne)
Ska jag i morron säg lycka till hehe (a)
Idag blir de att dansa jazz vi ska dansa till Ciurcus kke har sakt innan xD
Men ses

PUSS & KRAM GAGGA <33


Kommentarer
Postat av: Martha

hejhej :)) <33 hihihi x)

2009-10-06 @ 17:01:03
URL: http://marthajohansson.blogg.se/
Postat av: martha

jag saknar dom :(<3333 :'(

2009-10-06 @ 17:32:25
URL: http://marthajohansson.blogg.se/
Postat av: MARTHA <3

jaa :) erik är bäst!!



du får komma hit och smaka på dom :))<3

2009-10-10 @ 18:30:04
URL: http://marthajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0