Halloween

Hejhej=)
Har inte hunnit skriva på några dagar (hehe) Jaja men de har ju varit lov så har hittat på ganska mycket
Måndag: Så var jag med Martha och vi gjorde lite allt möjligt och hade mycket kul! :D

Tisdag: Gjorde inte så mycket åkte till Åstorp vid 11 tiden och sedan sov hos farmor och farfar

Onsdag: Möte Martha, Felicia och Amanda på tåget till Helsingborg och vi åkte till stan och shoppa lite
köpte lite till min och Felicias fest på Fredag (Halloween fest kommer bilder från den senare) vi köpte lite spindlar och sånt xD och sedan köpte jag ju lite kläder också en scarfs HM -129kr
                                                                            ett linne Gina -99kr
Så de blev inte så mycket kläder menmen sedan var vi inne på Pistachia och så mycket fint där köpte en
varm chocklad.(hehe)

Sedan idag har jag inte gjort så mycket har varit och bowlat med Familj och ja de gick väl sådär ganska bra första kastet blev en strike:D men sen blev de inte fler :( hehe
Men vann i alla fall! :D
Sedan har man cyklat och möt Martha hon skulle låna en häxhatt till i morgon (hon ska vara häxa hehe i morgon)
sedan när man cykla hem så möte man Johanna de var längesän <3

 

PUSS o KRAM

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0