31 okt

hejhej
Idag så vakna jag vid halv elva tiden med Martha och Felicia också :). Sedan så städa vi efter festen
de blev mycket fint xD Sen åkte Martha hem och Felicia blev kvar. Vi spela Buzz jag vann hehe!
Sedan gick vi ut en runda gick lite överallt blandannat lite i skogen och tog lite fina höst bilder
kommer kanske upp sedan,  så nu kom jag precis hem har varit ute på lite bus eller godis med
Felicia idag med :D 
Nu ska jag gå och duscha och senare i blir de nog bara mys hemma ska nog se på en film 
kanske den tre systrar och en mamma eller vad den heter. 


ALEXANDRA <3 

 

 


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Feliciaa :)

Mkt rolig dag idag med! :D

jag sickar bilderna sen :) <33

2009-11-02 @ 15:46:26
Postat av: Världens Bästa Feliciaa :)

Mkt rolig dag idag med! :D

jag sickar bilderna sen :) <33

2009-11-02 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0