Söndag

TjenaTjena
Han inte lägga upp något inlägg igår
men igår såg min dag ut så här
Vakna vid hal 11 tiden
Var nere i klippan
Träna lite till SO prov
Fixa till mig till dansen
Åt med Familjen
Var hos Martha låna hennes plattong :)
Dans show på kvällen
Dom som var med i dans showen var där jag dansar saltito och Ann Wilsons danskola
Så de gick väl bra  på uppvisningen vi skulle vara cheerleaders och jag att jag tappa min ena pompoms
så dansade bara med en kanske så lite konstigt ut haha men de var inte bara jag
som tappa min haha xD
Nu ska jag gå och hoppa in i duschen ses senare <3

Ciaaoo Gagga :)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul med konfirmation :)

Jag ska nog inte göra nåt särskilt, har inget planerat.

2009-11-22 @ 13:02:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Mellie

Svar: Min Torsdag var också bra :)

2009-11-22 @ 14:22:59
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0