November

hej nu är de en nu månad ny problem och ny möjligheter =)
Idag vakna jag kl12.30 och sedan åt jag frukost och har pluggat lite matte var lite bak (A) xD
Annars har jag inte gjort så mycket idag men senare ska man på Gudtjänst :/
Men måste gå för konfan sedan behöver jag inte gå förän advent så är lika bra
så slipper jag göra de senare xD (smart va?)
Sedan får jag se om de händer något annat senare :)
Nu ska jag gå och äta negerbollar som min syrra precis bakat mmmm :D
Sedan in i duschen och kyrkan
Och i morgon börjar skolan igen :/ lovet har varit lyckat och mycket roligt men gått väldigt snabbt :/

Och igår glömde skriva en sak bilderna är tagna av Marthas fina kamra (www.marthajohansson.blogg.se)


En liten bild på gossip girl gänget ikväll kl.19.00=)

Puss o Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: M A R T H A.

BRA ALEXANDRA :))) <33

2009-11-01 @ 16:08:22
URL: http://marthajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0