Måndag :/

Tjenixen
Nu har skolan börjat igen :/ var  jätte segt att gå upp i morse xD
Skolan idag var väl ganska okej endå Schema:
                                                        Klassråd
                                                        Svenska
                                                        Spanska 
                                                        SO
                                                        LUNCHs
                                                        Gympa -skulle jag och Elin hållt i uppvärmningen men de gjorde vi inte för ja vår gympa lärare hade inte gett oss pappret xD så vi får göra de på freda istället (yeeaa!xD)
Men efter skolan så cykla jag Martha och Felicia hem här. Vi blev grymt blötta för att de regna ute Hatar regn
Nån som håller med?? xD

Nej nu måste jag gå dom verkar ha krig med nallar med min brosa så de kan man ju inte missa xD
Och sen så måste jag och Felicia göra klart vårt grupparbete till SOn i morron :/ hehe om Franska revolotionen

CIAOOOO <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0