Helgen

hejhej alla
I helgen har jag inte hunnit göra så många inlägg men nu kommer iallafall
Helgen har varit bra igår kväll så kom martha och hämta mig vid sju tiden
och jag inte riktigt klar som vanligt men nästan xD
Sedan körde vi och hämta pizza och sedan visare  till Emmy
Och där var hela tjej gänget (Moa, Jennifer, Emmy, Celine och Felicia)
De blev en mycket trevlig kväll
Vi åt gjorde snurra flaskan xD och ja dansa typ lite hehe
och sedan så såg vi på film och ganska mycket bara snack blev de (och lite skitsnack xD)
Sedan alla utom jag Martha Celine och Emmy åkte hem kl.0.00
Och när dom hade gått så titta vi lite på en film och låg och snacka och lite sånt
fram till kl.5.00
Och sedan sov man ju ett litet tag men vakna redan vid tio tiden
Så är ganska trött nu men ändå inte så xD jaja
Men sedan åkte jag hem från Emmy vid tolv tiden och när man kom hem så
åt jag lite och sedan gick jag till 'storan' och handla en farsdag
present till min pappa (ute i tid dom vanligt ju)
Köpte Noblesse till honom hoppas han blir glad
Sedan har jag varit ute lite och pluggat lite till NO provet jag har på torsdag
Hatar NO fattar typ inget
Sedan har nån tror hon hette Susanne varit här och dom bestämde
om min brosas och ahns kompis fest hehe xD jag ska nog va med och typ servera läsk eller nåt xD
Ja men nu har jag inte så mycket mer att skriva ska gå och hoppa in i duschen nu
Och sedan ikväll blir de nog bara mys i soffan för är gansak trött
Blir kke att titta lite på Gossip Girl

Poss o Kram GAGGA <3

 


Kommentarer
Postat av: 'Celine

sv; vi hade kulkul!:)

2009-11-09 @ 18:12:48
URL: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var jättekul :D <3

2009-11-10 @ 20:31:55
URL: http://jennifeerge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0