Helg!

Tjenixen
Har inte skrivit på några dagar har varit ganska mkt men ska försöka skriva varje dag nu hehe xD
Jaja men dom dagar jag inte har skrivit så har de väl sett ut så här:
Tisdag: Var de skola och ssedan efter skolan så möte man upp brosan så handla/shoppa vi lite sedan så dansa jag och sedan kom jag hem och så träna jag lite till prov
Onsdag: I onsdags så var de också skolan och sedan så var de plugga lite till prov sen var man ute lite sedan dans mellan 18.30-21.00
Torsdag: så var de också skola ju sedan efter skolan åkte jag till Familia och köpte skor köpte på walkon :D 
Fredag: så var de också skolan och i skolan så fick vi på musiken spela upp på piano för vår lärare fick G hehe
Sedan efter skolan så körde jag och Martha hem till henne och vi hittat på lite allt möjligt skoj sedan när jag kom hem så var klockan ungefär sex så jag var själv hemma för resten av familjen var på skol disco hos mina små syskon hehe 
Så kom Felicia till mig och vi åt sedan spela vi lite giutar hero och de gick ju sådär xD 
Sedan gick vi ute lite sedan kom Johanna också till mig och vi titta lite på idol och ja hitta på lite skoj sedan så sov jag hos Johanna och kom hem i morse :D 
Och ja idag Lördag så har jag varit nere i en lokal som min brosa ska ha fest i ikväll så vi fixa tilllite där nere sedan har jag dansat och just nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen 
och ska försöka se om min halsont går bort känner mig almänt lite kass idag är förkyld och halsont och sånt :S 
(kommer aldrig när de passar xD men de passar nästan aldrig att vara förkyld heller  xD)


Poss o Kram gagga <3  

 


Kommentarer
Postat av: emelie

ohja! har du haft en bra helg då :)

2009-11-16 @ 12:16:10
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0