FREDAG (I love)

TjenaTjena
Vet att jag inte la in nåt inlägg igår för måde skit :S
Hade tagit sprutan i onsdags så kan nog va de men kanske också hade syster smitat mig för hon var också sjuk så fått allt sammtidigt :( hehe
Men nu är jag bra igen eller hyfsat var i skolan i allafall
Men idag så var de skolan ganska kul ändå :D
Schema:
            Bild-kul
            Sv-så där snacka mest
            Spanska- tråkigt (helt cp lärare)
            LUNCH
            Gympa-jag och en kompis höll i lektionen (gick faktiskt ganska bra :D )
            Musik- spela keyboard xD
Sedan efter skolan så vänta jag och några kompisar på skolan med en annan kompis på hennes brosa sedan så kom vi knappt ut ur skolan xD för de var några killar som höll för dörren xD
Sedan kom jag hem och då fira jag och min familj min bror han blir 11 år idag (säg grattis!)
Sedan har jag varit ute lite och varit ute och gått med min brosa när han skulle vissa sin bmx han fick idag
Och nu ska jag gå och titta på idol hoppas på Tova Erik(så sööt) eller Eddie :D <3

PUSS O KRAM <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Grattis! :) <3

2009-11-06 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0