En helt vanlig dag :)

Hejhej
Idag var de skola som vanligt alla måndagar xD
Ja och i morse var jag jätte trött som vanligt hehe (kke var lite för sov typ inget i lördags natt xD)
Ja skolan idag var väl annars helt okej......:)
Min skol dag idag:
                         klassråd
                         Svenska- redovisan om mitt penskrinn xD
                         Spanska- gjorde inte så mkt 
                         Disa (din inre styrka ativeras)- tråkigt att bara och snacka (men fick fika xD) 
                         Lunch 
                         Gympa- Moa höll i sin uppvärmning (mycket bra gjort Moa) 
Sedan efter skolan så hade Johanna snott mina vantar så fick man gå och leta upp henne x) och så
klart ville hon ju inte ge dom till mig :P 
Sedan så vänta jag med Johanna på hennes mamma och så kom Johan o Marcus så berätte vi en 
rolig historia som jag precis hade berättat för Johanna
"De var en elefant som fråga en kamel varför den hade två tuttar på ryggen så svara kamelen 
de ska du säga som har kuken mitt i ansiktet" xD haha vår humor 
Och den tyckte ju dom var "jätte" kul 
Jaja sedan kom Johannas mamma och hämta henne och sedan så cykla jag hem med Marcus o Johan 
Sedan efter skolan så kom jag hem och åt lite sedan så satt jag lite vid datan och sedan gjorde jag något 
med Alma och Andrea xD 
Sedan träna jag lite på NOn har (skrev en jätte fin anteckning på de xD) 
Sedan har jag inte gjort så mycket 
Får se vad som händer senare :) 

TjooTjoo ses
                         
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0