Snart 2 avdvent!

Hejhej
Har inte berättat vad jag gjorde i fredags
Men min dag såg väl ut så här
-först var de skolan som vanligt
-sedan hem till Felicia och lämna saker
-ta tåget till Helsingborg
-sedan i Helsingborg var vi inne på söderpunkten och på lite andra
ställen och shoppa lite
Och inne på söderpunkten så satt vi ner på typ ett caffe och så var de en
gubbe som blinka åt mig och vinka åt min andra kompis och han ty
flörta och höll på med oss han´var skit läskig (haha jävla pedo)
så vi stack han var skit läskig :S
- Sedan såg vi på bio "New  Moon" mycket bra rekomender att se den
fast bara lite konstigt slut men de kommer väl en till eller två så man får
väl se dom också då :)
Så min fredag var lyckad men Emmy o Felicia vi hade mycket trevligt
Hoppas ni också har haft en trevlig fredags kväll <3 :)


Min lörda har också varit bra
Nu sitter jag hos Martha och vi ska snart sätta igång en film
Blir nog bröllops duellen ( I love that movie )
Annars idag har jag varit hemma
Sov till halv tolv
Sedan så baka jag pepparkakor fast dom blev ju inte precis jätte bra xD
Hade glömmt sockret i degen så ska göra nya pepparkakor nästa vecka haha x)
Och ja och Martha har gjort lite allt möjligt ikväll
Mycket roligt :) Mkt skratt :D


Kommentarer
Postat av: eм!

Hihi det var roligt! :)<3

Han var läskig inne på caféet :S Äcklig snubbe :O

Filmen är bra (A) den tredje kommer ut i juni eller juli tror jag :D

2009-12-06 @ 17:43:03
URL: http://justapieceofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0