Sista veckan! Wiiii

Ja och nu har de varit sista veckan innan jullovet och jag har inte lagt in något inlägg
Men detta är lite vad jag har gjort haha :)
-I måndags så var jag med Felicia och vi fick håla sista lektionen på idrotten så vi sluta redan kl. 12 skönt!
-I tisdags så var jag med Amanda efter skolan och vi hitta oxå på mycket kul!
- Onsdag hade sovmorgon till kl.10 för fick håla på Hk:n och efter skolan så åkte jag och Martha in till väla och shoppa lite och jag köpte mina sista julklappar som jag skulle ha haha (i år var jag ute i tid haha) tror jag sedan leta jag lite efter en snygg kläning till nyår, hittade några fina men är de nån som har nåt förslag var dom har snygga kläningar till nyår? :) (mycket snällt om kommit med förslag)
-Torsdag gick vi länge i skolan till kl.16 sedan när jag kom hem så städa jag till min små guldfiskar (plupp o pluppis haha) och de behövdes verkligen sedan städa jag mitt rum och satte upp mitt skrivbord och ändra om lite.
Blev ganska bra till slut när jag hade flyttat runt mina möbler rätt så många gånger haha (jag kan aldrg bestämma mig haha). Sedan har snö kommit också och ja de har väl varit snöbollskrig och mycket annat ute med snö haha och mulad blev man väl också nån gång haha xD

Ja de var väl min kortfattade vecka haha
Puss och kram Gagga/Alexandra <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0