Jullov! :D

Idag var de fredag och nu är de jullov!! Wiiiee jipppyy!! :D
Och idag har de varit skolan och i skolan hade vi bara klassenstimme
de var kanske inte så kul men överlevde. Sedan var man i kyrkan med klassen
och sedan hade vi dans runt gran i gympa salen.
Och sedan fick vi våra betyg :S Men dom blev väl ganska bra!
Sedan sluta vi kl.12 och jag Felicia o Martha tog bussen hem (den stannar nästan vid mig)
fast vi engtligen inte ska åka med skolbussen butbut haha
Så fick man godis på bussen för de var sista dan haha xD
Ja vi är rätt så lätt roade haha :)
Sedan stack jag och Martha hem till mig och vi har bara tagit de lungt
och slappat lite vi har tittat lite på film och mumsat lite godis!
Sedan när Martha hade stuckit hem så åt man lite sedan satt man sig här ett lite tag
och så var jag ute lite och hade lite snöbollskrig haha och gick runt lite haha :D
Och nu ska jag gå ner och va lite social haha ;)

Hoppas alla har en trevlig fredags kväll! :) 
Puss o Kram <33
 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dolly

gonatt sötnos..

2009-12-19 @ 00:30:53
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0