Hejhej

De var rätt så länge sen jag la in sist :( Men har haft typ fult upp haha (a)
Men i helgen så på fredagen så var de först skolan sen hem och baka pepparkakor efter skolan.
Sedan var de ner till Martha där Moa, Amanda, Jennifer, Felicia och Martha var och vi hade lite julklapps byte :)
De var mycket kul!
Vi bakade pizza titta lite på idol julklapps leken och mycketmycket mer kul! Haha de var en mycket lyckad kväll :D
Och på julklapps bytet fick alla typ två presenter var och jag fick ett Marabou chocklad (mums!) och typ ett smycke :) Och mina presenter fick Felicia båda två. Och i dom var där i den en en pruttkudde och två fjärilsljus och i den andra typ en stor klubba :)
Några bilder från kvällen kommer här (:

Sedan hela min lördag spendera jag i Helsingborg Mycket kul!
Var också på en teater på lördagen den hette "Snövit och dom sju miffona"
Och den var väl hyfsat bra

Och söndagen var jag på väla nästan hela dagen och köpte julklappar
och hitta ja lite av varje haha :)

Puss och kram Gagga  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M A R T H A.

woho! gagga har uppdaterat sin blogg! :D

2009-12-18 @ 22:11:03
URL: http://marthajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0