<3

Hejhej
Nu är nästa Julen över eller inte över men julafton har varit xD
Hoppas alla haft en trevlig jul!
De har iallafall jag :D
Min julafton fira jag hemma har aldrig gjort de innan
så de blev första gången att fira jul hemma hihi
Men de gick väl bra! 
Farmor o Farfar var här
Och vi tittade på "kalle" och tomten kom (som jag och min brosa var xD)
Sedan åt man julmat (fy blir så trött på jul mat haha)  
Och mycket kul julklappar fick jag
Fick blandannat:
-Presentkort på väla
-Pengar
-Godis
-Så man kan göra egna smycken
-Kläder
-Smink
-Ny plattong
mm
Och sedan i helgen har jag varit och handlat lite på mellandagsrean varit sjuk :( och haft gäster mm.
Sedan i måndags så var jag med Felicia och åkte skridskor i Åstorp "de gick ju bra haha xd"
Inte så bra på att åka hahah xD
Sedan igår så var jag med Martha mYcket kuligt och vi hitta på mycket.
Och igår kväll så var jag med Felicia och kolla på The Proposal och den var bra och rolig!

Puss o kRam Gagga

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0